Comprenzo is opgericht door Ariaen de Jong.  Een resultaatgedreven professional met ruime ervaring in het communicatie- en marketingvak.

De rode draad in mijn loopbaan is het coördineren en optimaliseren van veel verschillende projecten binnen een dynamische, commerciële organisatie. Mijn ervaring deed ik op bij bureaus, exploitanten, producenten, MKB’s en internationale corporates.

Van 2008 tot 2010 en in 2019-2020 verzorgde ik op freelance basis de communicatie & PR voor o.a. BrandBase, Gemeente Hilversum, Tinika, North Sea Petroleum, Sjenkels kapsalons, interactief marketingbureau Magneds, RTL, actiemarketingbureau FilmHelden, TV-zender Het Gesprek en Bouman GGZ. Sinds november 2021 ben ik weer als interimmer aan de slag.

De functies, organisaties, opdrachten en middelen zijn verschillend. Maar mijn doelstelling en aanpak zijn gelijk: blijven groeien en ontwikkelen, jezelf zijn met respect voor anderen en je waarden uit privé vertalen naar zakelijke ambities. Zo werk ik graag. En zo maak ik ook het verschil binnen marketing en communicatie.

Ik werk met heldere doelen, met deadlines en via een duidelijk proces. Dat doe ik uiteraard niet alleen. Alle stakeholders zijn daarbij belangrijk: klanten, partners en collega’s. Cijfermatig inzicht in de doelgroep is essentieel: wie zijn je huidige klanten en wie wil je in de toekomst aan je binden? Wat zijn hun behoeften, hoe verloopt de customer journey en hoe kun je ze het beste bereiken? Deze strategische inzichten combineer ik met operationele daadkracht. Eerst denken, dan de mouwen opstropen en go!

Nieuwsgierig geworden? Klik hier voor mijn volledige CV.